Lite Sömning Sådär

Kom hem från forum för ett tag sen, Alex slockna på två sekunder men inte jag. Jag satte mig med den här jävle datorn och nu har jag inte fått nån tupplur, och vi ska till pappa och Sussi om hen halv timme. Tog en hallon isglass nyss hoppas det piggar på mig lite, haha. Blir väll lite piggare när jag kommer ut i solen snart.

Det gick bra hos optikern, hon undersökte min ögen och fråga lite frogor, gick på typ 15 min, sen så gick jag och Alex och åt, vi käka pizza ute i solen, riktigt skönt! Efter det gick vi runt å kolla på lite grejjor, vi köpte en kökstång och en slickepott och jag köpte ett par slappis shorts och ett vittlinne som jag kan ha i sommar och i Tunisien :D Jag köpte även boken Om jag kunde drömma, älskar ju Twilight filmen så jag tänkte jag måste ju se om jag gillar böckerna också. Nu ska jag bege mig och piffa till mig lite innan vi går.. TTYL!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0