Måndag: 6:an Har Grymma Serier på Måndagskvällarna

Har settat och glott på kanal 6 ända sen kl.9, först så var det två avsnitt av  "Två och en halv män" sjukt kul. Dom är bara för roliga :P Sen så var det "My Name is Earl" även två avsnitt av den serien. Jag har verkligen fastnat för Earl och hans knäppa gäng, garvar till varje avsnitt och nu logger jag och glor på Scrubs, har sett typ alla avsnitt till säsong 6, men det är ändå kul att se ändå :) Pause nu så tänkte passa på att skriva lite här.

Jobbdagen har gått galant, det var Habib som jobbade idag vilket var riktigt skönt. Vi alla gillar Habib riktigt bra, han är så snäll. Han gav till och med mig, Emma och Blomman en 50 lapp så vi kunde springa iväg och köpa lite godis :) hehe. Det började två nya paro evelev idag så dom kommer vara hos oss i tvåveckors tid nu, vilket är riktigt skönt nu i början, för dom gör allt jobb som vi hellst inte vill göra, så som plocka disk, torka borden, etc. Riktigt skönt, hehe. Själv så stog jag vid maten under hela lunch rushen, det var kuligt. Det var skit lungt under middags ruschen, hade inte alls mycket kunder, vilket är så skönt på måndagar, för då är man fortfarande lite trött efter helgen.

Får inte glömma att hämta ut min pojkväns födelsedagspresent imorrn heller, måste även köpa ett fint kort, eller så ritar jag ett själv, eller inte hehe. Jär är inte direkt världens mest estetiska människa, jag kan inte ens få en streckgubba att se respektabel ut. Heheh!!! Tack för mig, jag ska åter gå till Scrubs :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0