Godis monstret

Ja det är jag. Godismonstret! Usch, jag är alldeles full i magen efter allt godis jag har käkat. Jaa nu ligger jag här alldeles ensammen i min soffa och har precis kollat klart på Shark, tror jag programmet heter, helt ok tv-serie. Alex har gått och lagt sig och jag ska snart hoppa till sängs. Det har egentiligen inte hänt något alls speciellt i mitt liv de senaste dagarn.

Kan berätta om en sak, håller på att försöka sluta röka. Höll upp Mån-Ons, sen idag blev det knivigare. Men jag ska klara det här det vet jag, det är bara att hoppa upp på hästen igen, jag tänker inte ge mig! Det allra jobbigaste är när man dricker alkohol, då kommer rök-suget efter två snabba sekunder. Jag vet inte riktigt om man ska pröva något sådant där nikotin plåster eller nikotin tuggummi. Har testat tuggummit förut och dom smakar så jädra myckt peppar, det är som att tugga på några smaskens svartpeppar korn, NOT GOOD! Hahah! Jag tror att the old fashioned way ska fungera för mig i slut änden.

Haha, nu ska jag kolla på 2½ män, det är sjukt kul!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0